top of page

Så du altid ved, hvad du siger ja til.

Handelsbetingelser

Vi går op i gennemsigtighed og tryghed. Her kan du læse vores handelsbetingelser — hvad du får og hvordan det fungerer. Vi har gjort det let og overskueligt, så du trygt kan bruge Velvære appen.

1. Generelle oplysninger

I indeværende dokument kan du læse mere om handelsbetingelserne hos Velvære I/S.

 

Velvære I/S

CVR: 44896508

Skovdalen 6, 8766 Nørre Snede

support@velvaere-app.dk

 

2. Priser

Hos Velvære I/S er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

​

3. Betaling

Velvære I/S modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Vi accepterer ikke på nuværende tidspunkt PayPal, MobilePay og Bankoverførsel, idet du dog er velkommen til at skrive til vores support med en konkret forespørgsel. Betalingen vil først blive trukket på din ved forfaldsdatoen. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inklusiv moms. Der tages forbehold for prisfejl og udgåede varer.

​

4. Levering

Vi leverer vores Velvære service digitalt via en app, som kan downloades til din telefon. Vi sælger ikke fysiske produkter. For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

​

5. Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.

​

6. Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af registreringsnummer og konto nummer, så det aftalte beløb kan overføres.

​

7. Fortrydelsesret

I følge købeloven er der desværre ikke fortrydelsesret på digitale produkter der allerede er taget i brug. Med “taget i brug” menes der, at hvis det digitale produkt er downloadet så er det taget i brug og kan ikke fortrydes. Men lever produktet ikke op til din forventning, så kontakt os venligst.

Køb af billetter til event eller eventrelaterede tillægsprodukter såsom madbilletter, overnatning, transport mm. er i henhold til - "Lov om visse forbrugsaftaler - §17 stk. 2 og §9 stk. 2 nr. 2a" – ikke omfattet af fortrydelsesret. Såfremt et arrangement aflyses refunderes billetten naturligvis, og beløbet bliver automatisk tilbageført på den trukne betalingskonto. Gebyrer refunderes dog ikke.

​

8. Tilbagebetaling

I tilfælde af tilbagebetaling, refunderes det aftalte beløb uden unødig forsinkelte og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har erkendt et krav om tilbagebetaling. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

​

9. Rettigheder

Alle rettigheder til workshops, kurser, events og digitale produkter tilhører Velvære I/S.
Ved køb opnås licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.

 

Dit digitale produkt er personligt, og det er ikke tilladt at sælge, videresende, udlåne, give det købte væk eller på anden måde distribuere produktet, hverken privat eller kommercielt. Det gælder både for indholdet af vores online produkter, downloadede produkter, livehold, workshop og kurser.

​

10. Privatlivspolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

E-mailadresse

Oplysning om hvad du har købt

Betalingsoplysninger

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere ydelsen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Når du har accepteret vores betingelser, sker behandlingen efter GDPR artikel 6, stk. 1, litra b, da vi indgår en aftale om køb. Behandlingen sker desuden efter reglerne i vores privatlivspolitik og efterlever krav til beskyttelse af personoplysninger i kraft af GDPR. I vores privatlivspolitik kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

​

11. Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: support@velvaere-app.dk

 

​

​

Senest opdateret januar 2025

bottom of page